Flere og flere virksomheder overvejer nye løsninger for at arbejde endnu bedre sammen, og ser behovet for et socialt kommunikations-og samarbejdsværktøj. Workplace from Meta er et populært værktøj, der er brugervenligt og let at bruge for alle medarbejdere.

 

Men introduktion til et nyt værktøj som Workplace from Meta handler om langt mere end bare at købe licenser. For at lykkes med introduktionen af Workplace skal hele organisationen  være motiveret og engageret. Dette gælder især i startfasen, fordi eksisterende kommunikationsvaner skal ændres.

 

I denne guide har vi samlet vores bedste råd, som du bør tage med dig i processen før, under og efter implementering af Workplace from Meta. Den vil også være relevant for dig, der overvejer at bruge Workplace, og som ønsker mere indsigt i, hvad det kræver for at komme godt i gang lige fra starten. Guidens formål er at give dig konkrete tips, og indeholder hvad vi definerer som de vigtigste succeskriterier for at lykkes med implementeringen.

God læsning! 

Udfyld formularen og få adgang til guiden: